Jos et ole tyytyväinen

Haluamme tietää, jos Advisan palvelut eivät vastanneet odotuksiasi. Apua saat henkilökohtaiselta lainaneuvojalta tai ottamalla suoraan yhteyttä asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@advisa.fi.

Advisan virallinen käsittely

Jos haluat, että otamme valituksesi käsittelyyn, lähetä sähköpostia osoitteeseen valitukset@advisa.fi ja kirjoita viestiin seuraavat tiedot:

  • Nimi ja yhteystiedot
  • Palvelu/tuote, jota valituksesi koskee
  • Päivämäärä, jolloin ongelma ilmeni
  • Kuvaus ongelmasta/valituksesta
  • Korvausvaatimus ja mistä se koostuu. Jos kyseessä on taloudellinen korvaus, ilmoita syy ja summavaatimus.

Käsittelemme valituksesi mahdollisimman pian. Kuittaamme saapuneen valituksen viimeistään 24 tunnin kuluessa. Käsittelyn aikana
valituskäsittelijä saa tietoonsa tarvittavat asiakastiedot voidakseen arvioida valituksen perusteet. Tavoitteenamme on käsitellä tapaus seitsemän työpäivän kuluessa.
Valituksesta riippuen tutkinta voi kestää pidempään. Tällaisissa tapauksissa ilmoitamme sinulle arvioidun käsittelyajan kirjallisesti. Toimitamme asiasta perusteellisen raportin valituksen tekijälle.

Apua valitukseen Advisan ulkopuolelta

Jos et ole tyytyväinen lainaneuvottelijasi tai valitusvirkamiehin toimiin asiassa, voit ottaa yhteyttä Kuluttajariitalautakuntaan, puh. 029 566 5200, sähköpostiosoite: kril@oikeus.fi, Hämeentie 3, PL 306, 00531 Helsinki.

Kilpailu- ja kuluttajavirasto vastaanottaa myös valituksia.

Toinen vaihtoehto on viedä asia oikeuskäsittelyyn.